ТАЕН КЛИЕНТ

Всички редовни членове на НХМК имат възможност да закупят адаптираната за българските условия методология за провеждане на “Таен клиент” в хотели, ресторанти и барове.

По този начин реализираме намерението си да съдействаме за по-голямата конкурентоспособност нa членовете си, давайки им съвременен и ефективен инструмент за:

Проучване на конкуренцията
Разработване и спазване на стандарти на работа
Увеличаване на продажбите
Подобряване обслужването на клиентите
Увеличаване на печалбата
Подобряване морала на служителите
Ограничаване на кражбите
Оценка на представянето и мотивиране на добре справящите се служители

Притежанието на ноу-хау за “Таен клиент” ще направи управлението ви оперативно гъвкаво (сами може да организирате и провеждате посещения на тайни клиенти, когато прецените) и ще спестите разходи за наемане на външни компании.

Пакетът съдържа:

методология за обучение на тайни клиенти
въпросници за хотел, ресторант, бар
съпътстващи документи за оперативно отчитане
обучение за провеждане на програмата.


Цена с ДДС: 680 лв.

"...Бих искал искренно да Ви благодаря за одита по програма "Таен клиент". Определено считам, че бе изключително полезна, с точните наблюдения и изводи, за нас като мениджъри на обекта, защото не е важно ние какво си мислим, важното е това което правим, как изглежда през очите на клиента. Съвсем сериозно обмислям вариaнт да повторим програмата."

Георги Мицов, Изпълнителен директор
"Интерхотел България", Бургас

"... Програма "Таен клиент" дава невероятни резултати за подобряване на обслужването."

Людмила Ненкова, Изпълнителен директор
Ваканционен клуб "Ривиера", Златни пясъци

"... Успешен старт на Програма "Таен клиент" в България. Новаторско мислене. Коректни партньори."

Даниела Чикова, Заместник директор
Курортен комплекс "Албена"


Програма “Таен клиент”, бе разработена за първи път в България през 2003 г. от "ТурМаркетинг" ООД (инициатор и учредител на Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб). Тя дава възможност за оценка на всички аспекти на обслужване във Вашия хотел, ресторант или бар, за подобряване на недостатъците и за поддържане на постоянно високи стандарти на работа. Програма “Таен клиент” показва погледа на госта. Тя е незаменимо средство при контрола на обслужващия персонал, кражбите от оборота, както и при проучване на конкуренцията.

Тайните клиенти посещават обектите анонимно. Те се държат като всички останали клиенти – задават въпроси, ползват услуги, поръчват ястия и напитки и т.н. Тези клиенти “под прикритие” са обучени по специално разработена методология, по която оценят качеството на обслужване и обслужващия персонал.

календар събития